preskoči na sadržaj

Login
Korisnik:
Lozinka:
Brojač posjeta
Ispis statistike od 5. 4. 2011.

Ukupno: 1349470
DRVOKOD

Portal za škole

 

Vijesti

STRUČNI AKTIV UČITELJA HRVATSKOG JEZIKA I RAZREDNE NASTAVE

U četvrtak, 9.3.2017. knjižničarka, voditeljica Stručnog vijeća učitelja Hrvatskog jezika i učiteljica Daliborka Tomašević, voditeljica Stručnog vijeća učitelja razredne nastave ugostile su u IV. osnovnoj školi Bjelovar stručnu suradnicu knjižničarku Medicinske škole Bjelovar i savjetnicu za ŽSV školskih knjižničara OŠ i SŠ BBŽ, mr. sc. Zorku Renić.


Savjetnica  je svim prisutnim učiteljima razredne nastave i Hrvatskog jezika te pozvanim vanjskim suradnicima škole, odgajateljima i pedagozima Dječjeg vrtića Bjelovar i Ciciban i knjižničarima iz Narodne knjižnice "Petar Preradović" Bjelovar, održala jednosatno stručno predavanje o Biblioterapiji u odgojno-obrazovanom radu škole i vrtića. Slušalo ju je 18 učitelja, 9 odgajatelja, 2 knjižničarke i 2 pedagogice.

U predavanju se osvrnula na povijest biblioterapije, biblioterapiju općenito te posebno na praktične primjere u odgojno-obrazovnom radu koje mogu iskoristiti učitelji i odgajatelji u svom radu s djecom s preporučenim popisom problemskih slikovnica, priča i knjiga. Istaknula je važnost Ivane Bašić i Ljiljane Sabljak u razvijanju ovog polja terapeutskog vođenja čitanja u našoj zemlji.

Biblioterapija (terapija knjigom) u širem smislu je „vođeno čitanje“, koje se može ugraditi u čitateljske programe za široku populaciju. Ovaj način upotrebe književnosti provodi se kao pomoć u stresnim situacijama i u prevladavanju teških životnih razdoblja. Takvo čitanje najčešće provode educirani knjižničari, odnosno tim stručnjaka. Povijest terapije knjigom koja ja namijenjena liječenju ili osobnom rastu vrlo je stara i prati razvoj čovjeka od prvih pokušaja. Poetska terapija danas je najrašireniji oblik biblioterapije i provodi se u mnogim zemljama u svim ustanovama koje se bave njegom i obrazovanjem ljudi (bolnice, škole, domovi za stare i nemoćne, domovi za djecu s poteškoćama u razvoju itd.).

Predavanje smo završili 15-minutnom radionicom gdje smo radili poetski kolaž na kojoj smo se pokazali kao pravi poete. Naučeno ćemo odmah moći primijeniti u radu s djecom povodom Dana poezije 21.3.

Hvala svima na dolasku i prisustvu, a posebice kolegici Zorki na predivnom predavanju! Suradnja srednje škole, osnovne škole i vrtića svakako će se nastaviti daljnjim zajedničkim stručnim predavanjima i sastancima.

 

 

 

 

                                                                     Školska knjižničarka

                                                                       Dejana Bedeković



Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju
objavio: Sanja Pavin   datum: 12. 3. 2017.

Vijesti

STRUČNI AKTIV UČITELJA HRVATSKOG JEZIKA I RAZREDNE NASTAVE

U četvrtak, 9.3.2017. knjižničarka, voditeljica Stručnog vijeća učitelja Hrvatskog jezika i učiteljica Daliborka Tomašević, voditeljica Stručnog vijeća učitelja razredne nastave ugostile su u IV. osnovnoj školi Bjelovar stručnu suradnicu knjižničarku Medicinske škole Bjelovar i savjetnicu za ŽSV školskih knjižničara OŠ i SŠ BBŽ, mr. sc. Zorku Renić.


Savjetnica  je svim prisutnim učiteljima razredne nastave i Hrvatskog jezika te pozvanim vanjskim suradnicima škole, odgajateljima i pedagozima Dječjeg vrtića Bjelovar i Ciciban i knjižničarima iz Narodne knjižnice "Petar Preradović" Bjelovar, održala jednosatno stručno predavanje o Biblioterapiji u odgojno-obrazovanom radu škole i vrtića. Slušalo ju je 18 učitelja, 9 odgajatelja, 2 knjižničarke i 2 pedagogice.

U predavanju se osvrnula na povijest biblioterapije, biblioterapiju općenito te posebno na praktične primjere u odgojno-obrazovnom radu koje mogu iskoristiti učitelji i odgajatelji u svom radu s djecom s preporučenim popisom problemskih slikovnica, priča i knjiga. Istaknula je važnost Ivane Bašić i Ljiljane Sabljak u razvijanju ovog polja terapeutskog vođenja čitanja u našoj zemlji.

Biblioterapija (terapija knjigom) u širem smislu je „vođeno čitanje“, koje se može ugraditi u čitateljske programe za široku populaciju. Ovaj način upotrebe književnosti provodi se kao pomoć u stresnim situacijama i u prevladavanju teških životnih razdoblja. Takvo čitanje najčešće provode educirani knjižničari, odnosno tim stručnjaka. Povijest terapije knjigom koja ja namijenjena liječenju ili osobnom rastu vrlo je stara i prati razvoj čovjeka od prvih pokušaja. Poetska terapija danas je najrašireniji oblik biblioterapije i provodi se u mnogim zemljama u svim ustanovama koje se bave njegom i obrazovanjem ljudi (bolnice, škole, domovi za stare i nemoćne, domovi za djecu s poteškoćama u razvoju itd.).

Predavanje smo završili 15-minutnom radionicom gdje smo radili poetski kolaž na kojoj smo se pokazali kao pravi poete. Naučeno ćemo odmah moći primijeniti u radu s djecom povodom Dana poezije 21.3.

Hvala svima na dolasku i prisustvu, a posebice kolegici Zorki na predivnom predavanju! Suradnja srednje škole, osnovne škole i vrtića svakako će se nastaviti daljnjim zajedničkim stručnim predavanjima i sastancima.

 

 

 

 

                                                                     Školska knjižničarka

                                                                       Dejana Bedeković



Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju
objavio: Sanja Pavin   datum: 12. 3. 2017.

Oglasna ploča

Kalendar
« Svibanj 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
29 30 1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31 1 2
3 4 5 6 7 8 9
Prikazani događaji


e-Dnevnik

e-Dnevnik

Dokumenti

Djetinjstvo bez gladi




preskoči na navigaciju