ČITAČI
Voditeljica: Dejana Bedeković
Ostali su-voditelji su nastavnici Hrvatskoga jezika Željka Kalabek, Zvjezdana Barila, Jelena Ivezić, Maja Švegović i Snježana Margetić te nastavnica likovne kulture Dijana Pertunaj
OPĆI PODACI:
grupa do 15 učenika (učenici 5. - 8. razreda)
35 školskih sati (tijekom prvog i drugog polugodišta)
pripreme za natjecanja iz čitanja Čitanjem do zvijezda i Međuškolski književni kviz
čitanje u vrtićima
mjesto održavanja: školska knjižnica
CILJEVI:
obrazovni: poticanje i motiviranje na sudjelovanje te međusobno natjecanje učenika i natjecanje učenika sa samim sobom; potaknuti učenike na čitanje s razumijevanjem, istraživanje, otkrivanje i kreativno stvaranje; pričanjem i čitanjem jednostavnih priča osvijestiti da dijete najbolje usvaja čitalačke vještine uz druženje
funkcionalni: svladavanje tehnike čitanja, čitanja s razumijevanjem i korištenja znanja iz pročitanog; potaknuti timski i individualni napor učenika; poučavati učenika informacijskim tehnikama, vještinama i znanjima; razvoj čitalačkih sposobnosti učenika i razvoj glasovne osjetljivosti i fonološke osjetljivosti.
odgojni: razvijanje kod učenika interesa za knjigu i čitanje; raditi na unapređivanju životnih vještina i sposobnosti učenika; poticati razvoj kreativnosti učenika; poticati učenike na organizirano i smisleno provođenje slobodnog vremena; poticati stvaralaštvo učenika; stjecanje navika čitanja i pisanja bilješki tijekom čitanja; razvoj čitačkih i predčitačkih vještina
OPĆI CILJ:
Potaknuti učenike na čitanje s razumijevanjem i s kritičkim osvrtom, njihovo istraživanje, otkrivanje i pisanje bilješki jer je na taj način učenje učinkovitije. Osvijestiti kod učenika svijest da je čitanje važna cjeloživotna vještina i da joj prethode dobro razvijene predčitačke vještine.
NAČINI REALIZACIJE:
Metode i oblici rada: usmeno i pisano izlaganje učenika, rasprave, metoda grupnog i individualnog čitanja, pisanje testova znanja iz pročitanih knjiga, izrada plakata na temu, informiranje medija i javnosti o aktivnostima, učeničko timsko i individualno natjecanje u znanju i kreativnosti na razini škole, županije i regije, metoda jezičnog i govornog izražavanja, scenski i dramski nastup, metoda prepričavanja
Načini provedbe: učenik čita zadane knjige i ide na natjecanje u znanju pročitanog; tri najbolja učenika idu dalje na županijsko i regionalno natjecanje; čitanje knjiga (slikovnica) prilagođenih predškolcima u vrtiću
VREMENIK AKTIVNOSTI:
Čitanjem do zvijezda
1. polugodište – čitanje zadane knjige za natjecanje Čitanjem do zvijezda - svaki četvrtak 13-14h
Međuškolski književni kviz
2. polugodište - čitanje zadane knjige za natjecanje Međuškolski književni kviz – dogovor kasnije
Čitanje u vrtićima
U dogovoru s odgajateljicama i ravnateljicama dječjih vrtića u okolici škole – jednom mjesečno
NAČINI VREDNOVANJA:
provođenje natjecanja među učenicima i rezultati natjecanja; izvješće o provedenom aktivnostima s fotografijama; članci u medijima i na mrežnim stranicama.
« Travanj 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 |
15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 |
22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 |
29 | 30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |