Blackout poezija na satovima hrvatskoga i engleskoga jezika
Učenici šestih, sedmih i osmih razreda sa svojim učiteljicama Željkom Kalabek, Jelenom Ivezić i Danielom Nejašmić okušali su se u stvaranju blackout poezije kako bi obilježili Svjetski dan pjesništva koji se održava 21. ožujka svake godine.
Upitamo li učenike zašto rijetko čitaju poeziju, većinom će odgovoriti da im je dosadna i nerazumljiva. Kada trebaju napisati pjesmu, pojedini učenici teško pronalaze odgovarajuću motivaciju i ideju kako kombinirati riječi u smislene, dubokoumne rečenice. No, kada im zadatak postavimo tako da ne moraju napisati ni jednu riječ, dobit ćemo prava mala remek-djela.
Blackout poezija zanimljiv je i kreativan spoj pjesništva, crtanja i kolaža, spoj dekonstrukcije teksta i njegove konstrukcije, i upisivanja novih značenja. Nastaje zacrnjivanjem dijelova bilo kojeg teksta (članka u novinama, ulomka iz romana, pjesme) tako da riječi koje ostanu nezacrnjene tvore smislenu cjelinu. Ostatak se može dodatno obogatiti crtežima ili kolažem.
Učenici su se odlično snašli u ovom kreativnom izazovu, a njihove radove pogledajte u nastavku.
Tekst: Daniela Nejašmić, učiteljica engleskoga jezika
Fotografije: Željka Kalabek, Jelena Ivezić i Daniela Nejašmić
Blackout poezija na satovima hrvatskoga i engleskoga jezika
Učenici šestih, sedmih i osmih razreda sa svojim učiteljicama Željkom Kalabek, Jelenom Ivezić i Danielom Nejašmić okušali su se u stvaranju blackout poezije kako bi obilježili Svjetski dan pjesništva koji se održava 21. ožujka svake godine.
Upitamo li učenike zašto rijetko čitaju poeziju, većinom će odgovoriti da im je dosadna i nerazumljiva. Kada trebaju napisati pjesmu, pojedini učenici teško pronalaze odgovarajuću motivaciju i ideju kako kombinirati riječi u smislene, dubokoumne rečenice. No, kada im zadatak postavimo tako da ne moraju napisati ni jednu riječ, dobit ćemo prava mala remek-djela.
Blackout poezija zanimljiv je i kreativan spoj pjesništva, crtanja i kolaža, spoj dekonstrukcije teksta i njegove konstrukcije, i upisivanja novih značenja. Nastaje zacrnjivanjem dijelova bilo kojeg teksta (članka u novinama, ulomka iz romana, pjesme) tako da riječi koje ostanu nezacrnjene tvore smislenu cjelinu. Ostatak se može dodatno obogatiti crtežima ili kolažem.
Učenici su se odlično snašli u ovom kreativnom izazovu, a njihove radove pogledajte u nastavku.
Tekst: Daniela Nejašmić, učiteljica engleskoga jezika
Fotografije: Željka Kalabek, Jelena Ivezić i Daniela Nejašmić
« Svibanj 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
29 | 30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |
13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 |
20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 |
27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 |
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |
eDnevnik TEST |
• E-DNEVNIK |
• eDnevnik - probna ve... |
• eDnevnik za roditelj... |
• WEBINAR ZA UČITELJE |
• e-Dnevnik Upute za n... |
• e-Dnevnik upute za r... |